Tak Ada Tajuk !

Monday

Assalamualaikum, 
err dah lama juga tak update blog !
hari nie saja suka2 nak menaip bukan2 dekat sini..huhu

Malam nie rasa macam nak kongsi 
barangan mekap yg aku pakai n mekap dekat muka !
serius aku tak ada la sampai letak macam2 dekat muka neh.
just nak kongsiii jaa..huhu
sebelum tu sorry r noh gambar malas nak tangkap.
aku ambil dkt pak cik google ja..hehe
  
Pencuci Muka

 
produk : nona sutera
best sangat sebab kulit muka jadi tak berminyak. :))

Toner Muka

produk : nona sutera
pakai sebelum mekap! kulit muka jadi tak b'minyak.

 Bedak

produk : miyami( two way foundation UV protection)
{ 01 } 
kalau malas mekap pakai bedak tabur anak ku punya ja..hehe

 
kadang pakai juga meiko neh ! 
kod 140 :))

Eyeliner/Celak mata/Celak kening/Maskara

gambar tak da ! eheheh
eyeliner pakai cap pasar malam ja !
best sebab bila peluh tak jadi comot pon !
celak mata warna hitam maybelline punya.
warna pekat..
celak kening warna brown dari avon. :))
n maskara silkygirl.

Blusher/Lipbam

produk : simplysiti n lip ice

Lotion

produk : vaseline cocoa glow

ha simple ja kan aku..
tak da nya nak letak mcm2 bagai2 dekat muka..hehe
k lah rasa semput aku nak taip entry neh pon..
bye !

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah