Kenapa cepat sangat berubah hati???

Thursday

Hye akak2, abg2, adk2 smua...
apa kabar ya? sihat x..?
klo x shat bwa2 dri tu pegi jmpa dktr ok.. :)

Ok entry aq kli ney knpa cpat sgt brubah hati..
entah la dri tdy aq ack t'pkir bnda ney ja...
knpa mudah sgt hati sseowg tu brubah..
apa punca nya ssowg tu b'pling tadah..
aq dowk prhatikan gak owg d sekeliling aq
salah stu yg uat aq x phm knpa
lpas dpt lnjutkan pljran ke mna2 tmpt pngajian( ipta,kolej atau bla..bla..) 
lg msti buah hati(bf/gf) trut brubah2...
engat kan dri segi p'watakan ja akan brbah bla dh jauh 
ngn owg t'cyunk
tp skli ngn hati  tu pown turut brbah gak..
bla dh brubah jdy la cm gmbar d bwh neyyy..!!
|
|
v

Jdy aq nak tya knpa smpi mcm tu skli jdy nya...
mby faktor bla dh b'jauhan ngn kksh atie yg lma
uat kamu sdkit lpa pda nya...
dlm msa yg sma kamu d kelilingi kwn2 bru d tmpt bljar kamu...
mcm tu ka..???
aq kdng2 kesian la owg yg kna tggl tu..
yala engt bf/gf tu pegi nak bljar jew
rupa2 nya cri jodoh gak at tmpt bljar tu..huhu
bla dh jdy mcm ney abis hancussss mcm tjuk lgu tu
pelamin angan ku musnah..huhu

So aq arap jgn la ada yg mcm ney lg...
apa perasaan kamu bla pkra mcm ney
t'jdy plak pda kamu...
msti sakit atie kan...
rsa mcm nak tumbuk2 jew owg yg uat kta cmtu..huhu :p


nak rawat sakit atie mmg tada obat nya..
engt main tampal2 plaster tgu dua tiga 
arie trus ok ka...
abis kuat pown mkn taun gak la nak hlang rsa skit atie tu..huhu
so x maw la uat cm tu ok... 
jauh mna pown kamu smua brada,
apa pown kamu tgh uat 
engt la owg yg ada d atie kamu tu
sblom atie tu b'pling tadah..
snng kata engat lah owg yg t'cyuk...hehe


ok lah ney jew tuk kli ney...pnjng umo jmpa lg.. :)
ehh cop2 meh tgk jp pic aq msa g hsptl mak aq..
knpa..?? x yh taw la...hehe x srius mna pown...
cma kna jait skit jew... :p
jgn rsau suma tu aq sndri cri pnyakit..


 bosan wey awai pg kna ekowt dh.. T_T
akak aq pown dah bosan..cian akak aq kna tman aq..hehe
mak aq(Sr Rabiah) awai2 pg dh sbuk ngn kja...
aq tumpang tgk jew...hehe
ok baii..... 


p/s: aq arap klo aq dpt stdy at mna2 jgn lah atie aq jdy mcm ney gak...huhu
p/ss: aishh lg 4 arie jahitan ney bru bley  bkak..huhu



8 ulasan:

syairahmohdanuar said...

harap2 dia x ubah hati.hehe

Nurul Syifa Aini said...

syairah: hehe arap2 x la kan..ngee~

Sekamar Rindu said...

salam..

semuanya soal hati...

sabenazakey said...

nice blog,.nak baca tapi semua tapi tulisan tu xnmpk la. mak kte pon nurse.

fatin_dhira95 said...

entry ni mnrik .comel je .
tp tajuk mcm sedih je .hee .
btw ,thanks follow .sy dh follow awk :)

Nurul Syifa Aini said...

sabenazakey: hehe tq...ok2 entry ps ney kna bg font size bsar skit..hehe :p

Nurul Syifa Aini said...

fatin: hehe tq awk.. :)

Cik Sara Aspalela said...

hye...jom join GA

http://ciksaraspalela.blogspot.com/2011/04/sara-pari-our-1st-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah