tak nak letak tajuk boleh?

Thursday

Assalamualaikum,
hyee apa kabar korang semua..
macam mana puasa ok tak? hehe
err aku dah lama aku tak update blog.
makin lama aku dah kering idea dah nak update blog ney..
lagi pon sekarang aku sibuk sangat dengan kelas + assignment pulak banyak..
letih sangat2..urmmmmm..
  

ehh korang pejam celik pejam celik dah masuk 19 hari dah 
kita semua b'puasa..tak lama lagi nak sambut raya dah..
macam mana dengan p'siapan raya korang semua..
baju raya dah beli ke? kaler apa taun ney ek..hehe
aku?? urmm aku belum sempat nak g shoping mana2 lagi
lahh sekarang betul2 bz. mby taun ney baju raya aku kaler
merah kot..hehe sebab tak penah lagi beli kaler merah..

urmm ok lahh aku dah tak tahu nak tulis apa lagi..
klu dulu ada je aku nak tulis panjang2 sekarang tada dah.hee
aku tinggal kan korang dengan lagu raya ehh.
silaaaa lahhh layan dengan penuh perasaan..ngeh3x..
kay bui bui.. :)

selamat hari raya..kiki :p





0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah