entry terakhir dari aku =(

Monday


Assalamualaikum,
hye koranggggg.. ney entry terakhir
dari aku buat masa sekarang sebab esok 
aku dah nak pegi dah.. aku nak pegi mana
korang boley baca di sini..
aku pon dah siap kemas2 barang dah..
malam neh malas nak online..
nak tidor awal so aku update sekarang la..hehe
 lepas neh lagi jarang lah aku nak update blog neh..hehe
korang sila lah rindu dengan aku eh silap,
sila lahhh rindu dengan blog kitty aku neh..ngeh3x..
sebelum tu aku nak mintak maaf kalau ada
salah n silap aku selama aku b'blogging neh..
or ada yg tak puas hati dengan aku..aku mintak maaf kay..
mcm hari raya pulak..hehe..

ok lah malas nak taip panjang2, jap lagi
aku nak kuar jumpa kawan2 aku..
korang semua sila setia dengan blog kitty aku neh ok..haha
bagi yg 1st time datang blog aku jangan segan2 nak follow ok..
nanti aku dah online aku follow balik..
ok la bye2 semua.. panjang umur jumpa lagi..
=)

gambar semalam kuar dengan kawan2 aku..
pic gelap pulak..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah