Best tak cita nora elena?

Monday

Assalamualaikum,
hoiiiiiiii eh silap kasar pulak,err haiii
orang2 kampung,orang bandar semua..hehe
dah tidur ke? apa punya soalan sah2 semua orang
tengah syok mimpi dah time2 camnie..hehe
pagi2 buta update entry memang sah
 aku tak dak keja nak buat sekarang..ngeh3x..

ok neh kira entry paling pendek aku nak buat..
aku nak tanya cita Nora Elena tu best ka..??
sana sini pakat cita pasal nora elena..!!
aku je sampai sekarang sekali pon tak penah
tengok lagi cita tu..yang kelakar nya petang tadi 
macam mana entah aku boleh pi sebut dekat akak aku tajuk
cita tu Maria Elena..khekhe..suka suki aku je main tibai
sebut nama blogger pemes lagi cantek tuh..hehehe

so tolong bagi tau aku jap syok tak cita tu..?
kawan aku ada yang kata best..!!
so nak pendapat korang pulak..
kalau ramai kata syok esok baru aku
dengan gigih nya akan pi usya dekat utube cari cita tu..hehehe
ok baibai... =)



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah