Nie yang buat aku tak nak tengok dah.!

Wednesday

Assalamualaikum,
perhh tajuk nak panjang jugak..ngeh3x hee hee
ok sebenarnya entry ney lebih kepada tidak puas hati
aku pada cerita indo yang sekarang tengah hot dekat 
astro tu.. cerita apa.. mestilah cerita CINTA MELODY..!! big grin

alolo sweet je kan tengok dorang dua ney. love struck

ha cerita ney ha yang aku tak puas hati..!! angry
aku start follow cerita ney dari episod satu lagi.. cool
memang best r..tambah2 pulak hero cerita tu
hensem..ngeh3x t'serlah kegatalan aku..haha laughing
 meh tengok gambar2 hero cerita tu..hehe 

aishhh hensem kan..muka nak ala2 jambu batu gitu..haha kiss

moga mimpi aku ada wajah mu..wakaka lebih2 pulak aku.. blushing

perhhh berapa banyak aku nak promot muka
dia neh..hehe tongue

ney heroin cerita tu..cantik kan..umur baru 19 tahun..
lain kan muka dia dalam cerita tu dengan dalam
gambar ats neh..huhu happy

ok2 b'balik pada tajuk asal aku nak tulis neh..
aku dah jumpa ending cerita tu.. dan aku sangat2
tidak suka ok pada ending cerita tu..frustrated cinta dengan orang lain
tupp,tupp kawen dengan orang lain.. ape ke he pulak
jadi macam tu..I don't know sepatut nya biar lah Elang dengan Melody
b'satu memandangkan mereka ada anak..!!
tapi melody kawen dengan rafi tu pulak..broken heart 
tak suka,tak suka lahh..err aku pulak t'lebih emo
padahal ney cuma lakonan je..ngeh3x..
yang pasti aku tak suka ending cerita tu..
aku yang tengok sakit hati pulak..huhu 
korang yang tak tengok n tak tahu lagi
ending cerita tu meh tengok sini..!


hurmmm korang yang minat cerita cinta melody 
moh leww tengok.. ok lah aku rasa cukup setakat ney
dulu kang aku tulis panjang2 macam nak buat skrip pulak..haha..
kay baibai korang... big hug

2 ulasan:

Cik Puan Izan❤ said...

adeh! tak pueh hati pulak...habis tu mcm mn...?

Nurul Syifa Aini said...

@Cik Puan Izan❤

hbis mcm tu je lah..tp ada yg kata mby ada smbungan cita tu..xpsti lah..heee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah