Engkau Lah Ratu Hati Ku

Sunday

Assalamualaikum,
orang lain dah lama buat entry tentang hari ibu,
tapi aku baru nak buat mlm ney..hehe
tak pe lah tak kisah la lambat ke cepat ke
janji ada entry  khas tuk mama aku..huhu
tapi sedang kita semua b'gembira sambut hari ibu
kwn aku di uji bila ibu t'syg t'lantar di hospital
akibat pnyakit kanser yg di hadapi nya..
kwn ku semoga kau tabah hadapi ujian ini..
insyaallah mungkin esok aku pegi lawat ibu kau.. :)

ney gambar masa raya taun lepas..
aku kalut tangkap tu jadi cmtu..hehe

Mama adik nak ucap kan selamat hari ibu..
terima kasih kerana telah melahirkan 
adik dan anak2 mu yg lain ke dunia ini..
pengorbanan mama terlalu besar utk kami semua..
mama tak pernah biar kan kami semua dlm kesusahan..
mama akan ikhtiar jua demi melihat ank2 mu senang..
mama mungkin sampai bila pon kami smua belum tntu
dpt membalas segala jasa mama t'hadap kami...
cuma dgn iringan doa dan kejayaan ank2 mu saja
 yg dapat kami semua balas.. :)

aku curi2 tangkap masa mama sibuk buat keja..
gambar ney masa mama sanggup tkar waktu keja
tuk teman aku jumpa dgn doktor..huhu

mama adk syg mama sangat2..
terima kasih kerna mama sabar melayan karenah
dan kenakalan anak mu ini.. =)
dan semoga impian mama tuk menunaikan rukun islam yg
ke lima t'makbul..insyaallah..
mama i love u...engkau lah ratu hati ku.. :)


dari anak mu Nurul Syifa Aini 
ok bai.. :)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah