Fuhh terasa hati dengan Anwar Hadi.!

Friday


Assalamualaikum,
nak tanya korg kenal Anwar Hadi x..?
aq x da la kenal sgt tapi sebelum neh penah la
dengar owg dowk sebut2..
aq pown x taw sapa dya neh..!!huhu
tp smlm aq t'jumpa ssuatu di youtube!!
ok sumpah lepas tgk mmg terasa gak lah..hahaha
korg nak tahu apa yg aq terasa..
meh tgk video di bwh ney
.

dah tengok..??
hahaha mmg terasa la aq neh..
yala aq mengaku aq pown ada gak ubah ayat2 neh.. 
yala la bila nak msg x kan la nak taip ayt penuh kowt mcm skema je.
tp apa yg anwar hadi kata kan ney mengenai ejaan bdk2 skunk ney..
byk ayt yg belakang ada A di tukar mnjadi ew..
ok kalau korg baca apa aq tls neh korg boleh jumpa
aq gak guna p'kataan mcm tu..
cth: aku(aq), pun(pown) sekarang(skunk) orang(owg)..
tapi aq x da la sampai tulis mcm neh
" tite cayunk awk lew,tite bucan ney n balbla"
aq kadang2 x faham apa yg dorg tulis..hehe
b'belit2 lidah aq nak menyebut nya..
tapi bg aq kalau budak pompuan yg tulis mngkin x pe lg
tapi bila jumpa bdk laki pown bukan main guna mcm tu gak..
awww geli youu...!! haha lagi satu yang aq perasan dekat fb neh lah
ada gak yg bila post apa2 dkt wall tu msti ada yang
 taip KeCik BesAr,kEcIk bESar..
adoii mcm hape lagi..tulis mcm biasa x boley ke..??
aq tgk kau pown KecIk BeSaR, kEcIk BeSar gak..hahaha..
opsss sori bg yg terasa tp betul la mcm hape lg
kau taip mcm tu..tlis mcm biasa bkn nya x boley..huhu

so lepas tgk video tu mungkin aq akan p'baiki cara
aq menulis ney lah..haha... i terasa youu..!! huhu
apa2 pown enjoy..hahaha.. 
ok bye.. :)


4 ulasan:

ferra said...

TAK YAH TERASA SYG. WELL BIASA LAH.SETIAP ORG KAN ADA KELAINAN N OPINION MSG2

cik hani said...

cik hani xbape suka bila kwn2 atar msg guna bahasa aq, pown bagai tu..

kt fb pun sma..


nk bc pun mlss...

Nurul Syifa Aini said...

ferra: hehe x da la terasa sgt..cma mcm btl gak apa yg di kata kan tu..bdk2 skunk bla tls smpi kan owg lain nak bca pown x phm.. :)

Nurul Syifa Aini said...

cik hani: huhu tima kseh sbb cmnt.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah