selamat ulang tahun Anna

Tuesday

Assalamualaikum.
nie entry ke tiga untuk hari neh.. winking
perhhh pecah rekod dunia( ok fine aku lebih2)dalam
sehari aku update tiga entry.... nerd
ok entry neh tiada kaitan dengan korang
semua mahu pon aku sendiri tapi entry ney
untuk kawan aku... huhumonkey( kawan aku bukan monyet ya)


ok ney lah kawan aku, nama dia Anna..batting eyelashes
kenapa aku buat entry ney untuk dia.? confused
hello abang2 kakak2 adik2 tak baca ke tajuk entry neh..huhu whistling


anna hang lebih manis bila b'tudung..huhu happy

gambar aku dengan dak anna..peace sign
sebelum tu nak tanya korang semua muka aku dengan dia
sama ke? pelik betul aku..I don't know asal aku
 tukar gambar ney jadi gambar profil
dekat fb ada je yang tegur kembar ke?chatterbox tang mana yang sama
mai habaq sat..!! bring it on aku tenung gambar ney punya la jauh
beza muka aku dengan dak anna ney..macam mana la 
ada yang kata kembar.. ishhh aku yang rabun ka orang
yang kata tu rabun..uhuhu monkey


Anna ney entry khas untuk hang.. 
kawan2 kita yang lain aku tak buat pon masa besday depa..haha laughing
aku nak ucapkan selamat ulang tahun yang ke-18.
moga di panjangkan umur & di murahkan rezeki..
walaupon sepanjang p'sahabatan kita kadang2
kita b'masam muka dan gaduh aku tetap anggap hang
kawan aku selama nya.. dan mintak maaf la aku pon 
tak taw macam mana aku boleh lupa
besday hang hari ney..hehe blushing
nasib baik hang kol aku..ngeh3x.. tongue
dan aku harap p'sahabatan kita tak akan t'putus
bagai layang2 yang t'putus tali nya..perhh ayat aku..
macam buat ayat untuk pakwe gitu..khakha hee hee

apa2 pon happy birthday Anna..
comey tak.??
aku ada kek untuk hang..
yang pasti bukan aku yang beli dan bukan aku yg buat..haha

alolo sweet je kan kek ney..
hello kitty tu macam wajib je.hehe
sori r aku hanya mampu bagi hang t'liur
dengan tengok gambar yang pasti aku ambik dari
pakcik sedara hang iaitu google..hahaha rolling on the floor
ehhh cop ada lagi bukak takat kek je
aku nak bagi cupcakes pulak..haha

cute kan anna..hehe
memandang kan besday hang tak dak semua ney
apa kata masa besday aku nanti hang 
sedia kan macam ney walaupon aku 
tak makan kek2 ney..weee~ love struck

kay lah aku rasa korang yang baca pon dah 
buat gaya nak muntah je kan.. smug
aku ney memang suka merapu..
tambah2 nak kena kan si anna ney..ngeh3x.. laughing
kay lah ney je untuk hari ney..
baibai.. big grin

2 ulasan:

SANDRA AZWAN said...

Kek Hello Kitty tu comel...hehe

Nurul Syifa Aini said...

@SANDRA AZWAN

comey sgt2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah