Sehari bersama finaz comey

Sunday

Assalamualaikum,
hye korg pe kabar..lama gak aku tak update blog..
bukan malas tapi idea aku ney tak mencurah2 ke dalam
gadum mcm yang lain..kahkah.. :p
kalau nak suruh aku merapu boley jew aku update benda merapu,
takut kang nanti ada yang kata aku ney syok sendiri plak.
entry entah pa2 melalut jew lebih..huhu
ok2 hari ney aku hepi sangat2 sebab dapat keluar 
n jumpa dengan kawan baik aku yang sowg ney..
sumpah weh pas tamat jew skola memang kami 
jarang jumpa dah..lagi pon skrang dya sibuk kat tempat keja
dya lagi la aku susah nak jumpa..so memandang kan hari ney dya 
cuti tapi kami mmg dah lama plan nak keluar sama2..hehe
so pegi la klik..klik(tangkap gambar) dgn finaz ney kat 
tepi pantai..huhu meh la tengok gambar finaz gebu lagi comey ney.
err sebelum tu sori la yew klo gambar agak tidak memuaskan..
faktor hnset murah lagi cap ayam, tu yang gambar tak
berapa nak elok..heee~ 


taraaaaaaa...ney la kawan baik aku yg sgt2 comey tu..
gebuuuuuuuuuuu...i jelez uuuuuuu..hehe


ney gambar belakang..hahaha
motif?? haha gambar atas aku bagi gmbar depan ney
tengok la pulak gambar belakang..kahkah.. :)


ok finaz mula posing ala2 model tak 
cukup ketinggian..kahkah..sori finaz gurau jew.. :p


lepas berdiri duduk pulak..hehe
finaz janji taw jauh mana pon kita
t'pisah nanti jangan sesekali p'sahabatan kita turut t'putus
bagai layang2 yg t'putus tali nya..hehe ok aku merapu..
jangan marah.. +_+


ok finaz main peace2 pulak..
kwn2 angkat Y gak..ngehngeh... ^_^


tadi ada dua jew siput baaa eh bukan2 pandai jew
nak kata siput baaaa tu.. so letak cengkerang tu pulak..
kan tak cun kalau finaz posing sowg2..so letak siput tu skli..
hahahahaha...(gelak jahat)..!!


dya neh nak aku tolong tangkap gambar dya,
boley dok ralit main fon plk.. 


tak puas duduk atas batu alih duduk atas pasir pulak..
finaz2..hehe... finaz Y..haha =)


ecece ney konon2 gambar merenung masa depan..!!
masa depan la sangat..!! hehe


ok gambar ney aku malas kata apa..
aku tengok nak t'gelak..haha
gigih sampai dduk mcm tu..
apa2 je lah finaz oii!!


urmmm peace(Y) lagi..


lihat lahhhhhhhh pinggang ku eh bukan ku tapi dya yang ramping..
err sori2 main2 je.. 




beza gambar atas dengan yang ney
atas dya cekak pinggang..yang ney tak..haha



gambar ney asal gelap gelita t'paksa edit..
last2 jadi cmnie..kahkah... =)





asyik tengok depan je..
tengok gambar belakng pulak lah..haha



ok ney posing last..nak balik dah.
penat aku tangkap gambar dya ney..haha
gambar aku mana??
hahaha gambar aku tak da lah..
dok sibuk tangkap gambar finaz je..
nak tangkap b'dua pelik sangat dya ney kecik
sungguh dok sebelah aku t'bantut je.haha alasan..!!
tapi betul la susah aku nak tangkap gambar dgn dya neh..
dah la rendang(pendek),pastu halus(kecik) plak tu..
mby aku ney yg besar gamak nya..kahkha..

ha x caya tengok gambar masa skola dlu..
dya kecik aku yang besar gedabak..kahkah.. :)

kasi gambar mcm dulu2..
hitam puteh..kahkah.. :)
malu aku tangkap gambar dgn dya semua herot..
ada yg nampak muka dya je..
ada nampak muka aku je..urmmm...
memang aku tapis awal2 la gambar mana yg tak elok..
maluuuuuu youuuuu..kahkah..


kalau aku tangkap dgn kawan aku yang ney smua ok plk..
faktor saiz yg agk sma tu yg elok kot..hahaha :p
korg bley terjah blog si Anna ney..
finaz tak de blog.. sori.. boley terjah fb dya jew lah..haha

ok lahhh ney je tuk entry kali ney..
tuk finaz ingat wey kita kawan sampai bila2 taw..
aku sayang hang finaz..nanti kita keluar lagi ok..!!
muahh2..ok bai... =)

p/s: sori taw gambar aku memang tak de..keluar tadi pon dah lewat..finaz mmg dah lama mintak aku tlg tangkap gambar dya..dah alang2 lama tak jumpa so aku on je..hehe kami keluar b'dua jew..tak de yang ke tiga mahu pon yg ke empat..ngeh2.. =)

10 ulasan:

CIK FERRA AWW said...

AMBOI SAYANG BETOL KAT KAWAN DIA. BYAK GILER PIC DIA AWAK AMEK KAN.

Nurul Syifa Aini said...

cik ferra: a'ah byk gmbr dya jew.. gmbr tngkp dya dya smua nmpk plik smcm jew..ssh tngkp gmbr dgn owg kcik ney..kita ney bsar dduk sblh dya rsa smcm jew..huhu

Isteri @ Ibu Cute said...

Akak pun dulu ada kawan rapat jugak...Sekrg hilang entah kemana...huhuhu..mungkin dah kawin kot...buat hal diri masing2...

ishiko said...

alahaaii... rampingnye beliau.. huhuu^^

zOeY zAu YaH said...

muka pun nk lbh kurang dh hihi..

Nurul Syifa Aini said...

@zOeY zAu YaH

auww akak cntek dtg kmen blog sy..tq2..ngeh3x..

redzwanie redzmann said...

ske tol kawan kamo c finaz 2 pose2 yer..
da mcm cik wanie dah..hehee

Nurul Syifa Aini said...

@redzwanie redzmann

hehe..dya mmg ska pose ala2 gdix gitu..ngeh2x.. =)

nanocadbury ! said...

amboi sakan depa dua.. hehe .. gmbaq tuan blog tada pun .. mcm mna nyh? hee.. anwy kem slm kt finaz.. dea keja kt aneka kan ? salu 6pak dea.. na tgoq segan .. kod2 la psaan mbara dulu dok ada lg.. tu yg ta tgoq uh.. hee :)

Nurul Syifa Aini said...

@nanocadbury !

hehe..ney lebih kurng cm photoshoot tuk finaz jew ney nana..tu yg pic syfa x dak..ngeh3x..yupp dya kja at aneka..ala tegoq ja..lg pown yg kes dlu dya bkn msok cmpoq pown..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah