SUNSHINE SMILE CONTEST

Tuesday

Assalamualaikum, hye korg..
apa khabar? harap korg semua dalam keadaan sihat la ya..
ok malam ney aku nak cuba nasib buat
kali ke 12345 kali(ok aku tipu)..khakha     
fuhhh hadiah dia memang bagi orang histeria lahh(ok fine aku lebih2).. rolling on the floor
nak tengok hadiah dia
.
.
haa tengok nerd lumayan kan hadiah ney.. kalau dapat
miliki lagi lahh best kan.. big grin


Sunshine smile contest ini adalah contest SENYUMAN PALING CERIA. Apa yang anda perlu lakukan untuk join contest ini hanyalah baca dan ikut syarat-syarat yang tertera dibawah.  
Contest bermula pada 22 Mei 2011 dan tamat pada 1 Julai 2011. Keputusan akan diumumkan pada bulan July 2011
SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1. Si follow kedua-dua penaja di link http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/
http://aarrghitsme.blogspot.com/
2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan.
3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerite..
4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan kepada saya di comment box entry ni:
http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html
5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan)
6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di:
http://www.facebook.com/pages/Sunshine-Smile-Contest/211819135518018?sk=wall
MUDAH KAN? HARAP TEPATI SYARAT DAN NANTIKAN PELUANG UNTUK MENANG =)
gambar yang aku nak pertaruhkan adalahhh
.
.
err boley di terima tak gambar nie? confused
nampak macam senyum tak..hehe batting eyelashes
maneh(manis) tak..? hee hee
korg yang lain kalau nak join boley KLIK SINI..
menang kalah adat pertandingan kay..peace sign
kalau ada rezeki hadiah tu pasti jadi milik korg tak pon aku..hehe praying
yang penting rupa paras bukan ukuran tuk jadi pemenang
contest ney..so jangan ragu2 untuk join jugak...hehe 

Senyuman saya paling ceria sebab hidup saya di kelilingi insan2 yang
sangat ceria jadi saya turut jadi ceria.. happy lagi pon hidup ney 
jangan t'tekan sangat senyum sentiasa mau maneh(manis).. winking

err aku nak tag siapa ek??
memandangkan kawan2 tak ramai yang ada blog(kalau 
ada pon tak berapa aktif sangat) so aku tag semua orang lahh ye..
boley tak macam tu..??
ok lahh baibai..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ✿ Bicara Hati✿
Design by Princess Nabilah